Nog 3 maanden, 29 dagen en 14 uur! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Ilse Dop - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden, 29 dagen en 14 uur! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Ilse Dop - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden, 29 dagen en 14 uur!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 Februari 2014 | Nederland, Naaldwijk

Mijn laatste berichtje op deze site was vanaf een zonnig eiland hier ver vandaan! Ondertussen heb ik al meer dan 100x op het punt gestaan om een koffer te pakken het eerste beste vliegtuig te pakken en een leuk baantje te zoeken in het buitenland!

Maar, de plannen zijn gewijzigd en hoe! Vorig jaar ben ik een weekje mee geweest met Team Westland! Ik heb daar een week meegeholpen in de keuken, zodat de kanjers die de Alpe D'HuZes gingen fietsen lekker te eten kregen! Op het moment dat ik daar weg reed terug naar Nederland wist ik dat ik het jaar erna terug wilde, maar dan met mijn fiets!! Die week daar was erg mooi! Er werd gelachen, gehuild, gefeest, gefietst, gegeten en gedronken! Het mooiste was dat we 1 grote familie waren! Een heel mooi gevoel!

Vandaar dat ik al mijn reislustige plannen even op een laag pitje heb gezet en me aan het concentreren op een nieuw avontuur! (Alsnog in het buitenland, alleen niet zover als normaal;))

Op 5 juni om half 5 in de ochtend zal ik onder de Alpe D'HuZes staan, om hem op te knallen! Hoeveel? Dat weet ik nog niet! Maar ik ga alles geven!

Ik doe dit voor de bikkels die keihard aan het vechten zijn tegen kanker, de kanjers die de strijd hebben gewonnen en voor de helden waar we helaas veel te vroeg afscheid van hebben moeten nemen!

Voor nu ben ik keihard in training, de spinningfiets zie ik meerdere malen in de week, en de krachttrainingen begin ik steeds leuker te vinden! Maar met alleen dit kom ik er niet! Ik ben bezig met geld in te zamelen, want ik ben ervan overtuigd dat werkelijk elke euro helpt! Zodat er onderzoek kan worden gedaan naar die verschrikkelijke ziekte! Want hoe mooi zou het zijn als er over 20 jaar geen kanker meer is, of als deze ziekte niet meer dodelijk is!

Al heel veel mensen steunen mij, waarvoor heel veel dank! Jullie zijn toppers! Mochten er nog mensen zijn die mij willen sponsoren, kan dat natuurlijk altijd! Neem even contact met mij op, en dan wordt alles geregeld!

Er komt niet zoals voorheen elke week een berichtje op deze site, want al die zweetverhalen zijn een stuk saaier als al die verhalen van mooie eilanden!

Voor nu stel ik voor dat ik jullie zie op de spinningmarathon op 15 maart van Team Westland (er zijn nog een paar vrije plekjes) en verder zal ik jullie op de hoogte houden van mijn eigen acties, want er zit een mooie aan te komen!

Lieve groet!

  • 16 Februari 2014 - 13:04

    Je Moedertje:

    Ilse, nadat je vorig jaar als vrijwilliger mee bent geweest, heb je al je plannen omver gegooid.
    top, meissie van ons wij wensen je heel veel succes met alle voorbereidingen en uiteindelijk met de
    tocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1489
Totaal aantal bezoekers 16229

Voorgaande reizen:

30 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Alpe D'HuZes

19 Mei 2011 - 16 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: